צרו איתנו קשר - שיחת יעוץ חינם!

הדיסקרטיות מובטחת בחיסיון מקצועי



    עבודת בלשות וחקירות: הרבה יותר מבדיקות עם זכוכית מגדלת

    מי מאיתנו לא מכיר את דמות הבלש עם כובע הקסקט המשובץ וזכוכית מגדלת שסורק את השטח. גם אם זהו הסמל של הבלש, עבודת בלשות וחקירות היא הרבה מעבר לכך וגם עברה כמובן התפתחות הכוללת שימוש בטכנולוגיה חדשנית. העבודה משלבת בין עבודת שטח לבין עבודת מחקר המתבצעת בין כותלי משרד החקירות. משרדי חקירות הם הכתובת לפנות אליה במגוון רב של מצבים בעייתיים וסבוכים אך גם ללמידת רקע על אדם כזה או אחר כמו שותף פוטנציאלי או מתחרה, בדיקות פנימיות בתוך חברה ועוד.

    מה ההבדל בין עבודת משרד חקירות לעבודת המשטרה?

    גם למשטרה ישנה כמובן מחלקת חקירות ויחידות בלשות שמטרתן היא למצוא את האחראים לביצוע פשע כזה או אחר, לאתר מבוקשים, נעדרים ועוד. עם זאת, על המשטרה מוטל עומס רב, מתקבלות פניות רבות מדי יום כך שמתבצעת סלקציה משמעותית ונקבע סדר עדיפויות לפי דחיפות הבעיה. מעבר לכך, משרד חקירות פרטי עונה גם על צרכים אחרים שאינם בהכרח קשורים לתחום הפלילי כמו חקירות כלכליות לפני גירושין ובכלל חקירות אישות, חקירות שנעשות בין חברות או בתוכן. מעבר לכך, עבודתו של חוקר פרטי תהיה זריזה הרבה יותר מעבודת המשטרה בשל עבודה ממוקדת והפעלת קשרים במהירות.

    איך לבחור את המשרד המתאים עבורכם?

    אם בתחומים מקצועיים שונים ניתן לקבל בקלות המלצות מחברים או קרובים, כאשר מדובר על תחום החקירות העניין בעייתי, כי כנראה שתרצו לשמור על דיסקרטיות בנושא. לכן, חשוב שתסמכו על שיקול דעתכם בבחירת המשרד ועל בדיקות שתעשו לבחירתו (הזדמנות להתנסות בעבודת חקירה קטנה…). בדקו שזהו משרד וותיק הפועל שנים, בדקו מיהו העומד בראשו ומהו הניסיון שלו בתחום, בדקו מהם השירותים אותם מציע המשרד. אם משרד עשה עליכם רושם רציני, פנו לקבלת ייעוץ והתרשמו הן מהפן המקצועי והן האישי: האם המשרד מעורר אמון והאם אתם מרגישים בנוח מולו.

    א.א. חקירות בניהולו של אורי יעקב הוא משרד חוקר פרטי בתל אביב המבצע חקירות מסוגים שונים באמצעות צוות חוקרים המומחה כל אחד בתחומו. ניסיונו הרב של אורי יעקב מבוסס גם על ניהול יחידות בילוש במשטרת ישראל. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      אולי יעניין אתכם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט
      WHATSAPP
      נשמח לעמוד לשירותכם