צרו איתנו קשר - שיחת יעוץ חינם!

הדיסקרטיות מובטחת בחיסיון מקצועי



    חוקר פרטי בגידות

    חוקר פרטי בגידות ומעקבים

    עבודתו של חוקר פרטי היא מגוונת וכוללת הבאת תשובות הכוללות הוכחות וראיות במגוון רחב של נושאים, החל מחקירות כלכליות לפני גירושין דרך איתור חייבים ועד מודיעין עסקי. עם זאת, כאשר מדובר על חוקר פרטי בגידות וחקירות אישות הן הדבר הראשון שיצוץ אצל אנשים רבים. הדבר לא מפתיע. בסרטים ותוכניות חוקר פרטי מוזכר בעיקר בהקשר זה, של מעקב אחר בן או בת הזוג החשודים והבאת ממצאים שאכן הם אינם נאמנים לבן או בת זוגם. למרות העסיסיות" שבנושא, חוקר פרטי מתייחס לכל נושא חקירה באותה רצינות ומקצועיות ומפעיל את כל הקשרים והכלים שברשותו כדי להגיע לחקר האמת.

    חוקר פרטי בגידות: לדעת היכן אתם עומדים

    כאמור, אם לצופים מהצד נושא חקירות אישות נראה מסקרן אך ההתייחסות אליו היא מעט כמו לטלנובלה, חשוב לזכור שמאחורי הזמנת החקירה עומד אדם מבולבל אשר מרגיש שאמונו נשבר מול אדם שאמור להיות הקרוב אליו ביותר. לכן גם ההתייחסות הרגישה והרצינית של חוקר פרטי בגידות לנושא. חוקר פרטי בנושא זה חייב להיות מדויק מאוד ומקצועי. אחד הכלים העומדים לרשותו הוא מעקבים ותצפיות ואלה חייבים להתבצע בזהירות רבה כדי שלא לעורר חשד. אדם שבוגד לומד עם הזמן כיצד לעשות את בצורה מתוחכמת וכיצד לטשטש ראיות. החוקר צריך לדעת להתגבר על כך ולהצליח למרות הכל להביא הוכחות חד משמעיות לכאן או לכאן.

    בנושא רגיש כמו בגידות: לפנות רק למומחים בתחום

    כאמור, כדי להתחקות אחר בן/ בת זוג בוגדים על החוקר לנקוט בשיטות פעולה שונות ולבצע אותן על הצד הטוב ביותר. לכן, בנושא כ"כ רגיש שישפיע משמעותית על המשך חייכם ברמה האישית ביותר אל תתפשרו. בחרו חוקר פרטי בגידות שיש לו ניסיון רב בחקירות בכלל ובחקירות אישות בפרט. וודאו שזהו חוקר שעבר את כל ההכשרה וההסמכה בתחום רגיש זה ושיודע היכן עובר הגבול ומה מותר או אסור לבצע מבחינת החוק. הדבר חשוב ביותר, במיוחד כשמדובר על אדם שקרוב אליכם כמו בן או בת הזוג, גם אם כרגע ישנו משבר כלשהו ביניכם.

    א.א. חקירות הוא משרד חקירות פרטי בעל ניסיון רב בסוגים שונים של חקירות. לעומד בראש המשרד מעל 25 שנות ניסיון במסגרת פרטית וגם במסגרת המשטרה. מוזמנים ליצור קשר.

    חוקר בגידות

    קשר זוגי המבוסס על אמון וחברות הוא חשוב לבניית חיים מלאים ומהנים יותר, לפחות עבור רוב בני האדם. עם זאת, אפילו בקשרים זוגיים שהחלו בצורה הטובה ביותר יכולים להיווצר עם הזמן משברים, וכאשר אלה אינם נפתרים ישנה התרחקות שגוברת עם הזמן. ישנם אנשים אשר מחפשים במצבים אלה קרבה ונחמה במקומות אחרים ועושים זאת מהצד. כאשר מתעורר בקרב בן/ בת הזוג החשד לכך שישנה הסתרה מצד בן או בת זוגם, הדבר פוגע בביטחון העצמי ומקשה מאוד. לכן, מוטב לא לדחות את הדברים אלא לפנות אל חוקר בגידות שיפתח בחקירה ויביא את האמת לפני השטח.

    מהם הכלים העומדים לרשות חוקר בגידות?

    חוקר בגידות צריך לעבוד בצורה חשאית, זריזה ומדויקת כדי להביא הוכחות חותכות לבגידה מצד אחד, אך זאת מבלי לעורר חשד ומבלי שהצד השני יגלה את החקירה המתנהלת אחריו. מעקבים ותצפיות הם דרך בה יכול חוקר בגידות להוכיח שאכן הדבר קורה. כדי להתחקות אחר מושא החקירה הוא יעשה לפני כן עבודת מחקר הכוללת בדיקת שיחות שלו, בדיקת GPS לאיתור מיקום ובדיקות אחרות. מעבר לכך הוא יכול גם לנקוט בשיטה של דיבוב מושא החקירה לספר על העניין כדרך אגב, למשל באמצעות סיפור כיסוי ותחילת שיחה אקראית. הדבר חייב להתבצע במקצועיות כדי ליצור את הטאץ' הנדרש ולהביא להיפתחות ושליפת פרטים.

    כיצד לבחור את החוקר המתאים?

    אם בחיפוש בעל מקצוע כמו אינסטלטור או עורך דין תוכלו לחפש המלצות ולשאול חברים או קרובי משפחה, כאשר מדובר על חוקר בגידות בפרט אך באופן כללי על חוקר פרטי, סביר שפחות תרצו לשתף בצורך שלכם בו וגם אחרים לא ממש יעשו זאת. לכן, בחיפוש חוקר פרטי חשוב לעשות עבודה ולבדוק מספר משרדי חקירות, לקרוא עליהם, להבין מה הניסיון של המשרד והעומד בראשו. חשוב להתרשם מן המשרד גם בשיחה, להתרשם מן הגישה והיחס וכמובן לבדוק מהו התהליך וכיצד הדברים נעשים.

    א.א. חקירות הוא משרד חקירות פרטי העוסק בין היתר בחקירות אישות ויש לו את כל הכלים והקשרים הנדרשים לחקירות אלה. הלקוח מקבל טיפול מקצועי תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת. מוזמנים ליצור קשר.

    חקירות בגידה

    אף אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על כך שישנו אפילו שבריר של סיכוי שהאדם הקרוב אליו ביותר, בן או בת הזוג, בוגד בו. אם בגידה בכל תחום היא כואבת, בגידה בחיים האישיים ובחיי האישות במיוחד היא צורבת במיוחד ופוגעת משמעותית בדימוי העצמי של אדם ובביטחונו העצמי. אין ספק שפרידה כנה היא כואבת, אך כואב הרבה יותר כשדברים נעשים מאחורי הגב. לכן, לא מפתיע עד כמה חקירות בגידה נחשבות מבוקשות. הדבר בולט במיוחד היום, כאשר שגרת החיים הלחוצה מקשה על זוגות לשמור על קרבה ביניהם כפי שהיו רוצים.

    האתגרים שמציבות חקירות בגידה

    חקירות בגידה משמעותן מעקב אחר האדם הקרוב ביותר למזמין החקירה. הדבר אינו פשוט עבורו גם אם הוא יודע שהוא עושה את הדבר הנכון. גם מבחינת החקירה והאופן בו תתנהל, הדבר מציב אתגרים גדולים. קשה יותר לעקוב אחר אדם קרוב שחשדו יכול להתעורר בקלות. לכן, חקירות בגידה חייבות להיות מהירות, מדויקות וחשאיות. כל תצפית או מעקב צריכים להביא ראיות חותכות בצורת צילומים ברורים. הדבר כמובן מחייב את החוקר לנתק לחלוטין את ההקשר ואת המבוכה או חוסר הנעימות שישנם בתיעוד אנשים במצב אינטימי. לצד זאת עליו להקפיד על התנהלות שאינה סותרת את החוק.

    תוצאות החקירה: ראיות בבית המשפט לגבי גירושין

    מלבד ההוכחה החותכת שמקבל מזמין החקירה אשר שמה לפניו את המציאות כפי שהיא, הראיות המתקבלות בעקבות חקירות בגידה יכולות לשמש לאחר מכן גם בבית המשפט או בבית הדין הרבני אם מתקבלת החלטה להתגרש. אם מושא החקירה הוא האישה, יכולה להיות לכך השפעה על המזונות. אם במצב רגיל היתה יכולה לקבל מזונות אישה בגלל ירידה ברמת החיים שתהיה לה בעקבות הגירושין, כאשר עילת הגירושין היא בגידה שלה, לא מגיעים לה על פי חוק מזונות אישה (הנפרדים כמובן ממזונות ילדים). לכן, חשוב למצוא משרד חקירות המבצע חקירות בגידה  בצורה מקצועית ורצינית ובסופו של תהליך מעמיד לרשות הלקוח דו"ח מעקב מפורט הכולל בתוכו צילומים וראיות שישמשו  בבית המשפט.

    א.א. חקירות הוא משרד חקירות פרטי המנוהל ע"י אורי יעקב, חוקר עם מעל 25 שנות ניסיון, כולל בניהול יחידות בילוש במשטרת ישראל. אורי וצוות החוקרים מכינים לכל לקוח תוכנית חקירה בהתאם לצרכיו ומבצעים את החקירה באופן המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      אולי יעניין אתכם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט
      WHATSAPP
      נשמח לעמוד לשירותכם