צרו איתנו קשר - שיחת יעוץ חינם!

הדיסקרטיות מובטחת בחיסיון מקצועי



    חקירה כלכלית בגירושין – מה חשוב לדעת

    גירושין הם לצערנו מהלך שהפך נפוץ. לדבר יש השלכות רבות על המצב הרגשי של כל בני המשפחה וכמובן על המצב הכלכלי. במסגרת הגירושין יש להסדיר נושאים שונים ולהגיע להסכמות בהם או לתת לבית המשפט להחליט. הנושא הכספי משפיע על כל ההיבטים הקשורים לגירושין, כולל מזונות שייקבעו בהמשך. מזונות מתבססים בין היתר על ההכנסות של כל צד ועל מצבו הכלכלי. לכן קורה לא מעט שככל שאדם רואה שהחבילה עומדת להתפרק, כך הוא פותח ב"מירוץ חימוש" שמטרתו להגן על עצמו מבחינה כלכלית ויכול לכלול גם פעולות כמו העלמות כספים ונכסים והסתרתם תוך דיווח  שקרי על מצבו הכלכלי האמיתי. את כל אלה יכולה לחשוף חקירה פרטית.

    כיצד מתבצעת חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית בכלל וחקירה כלכלית הקשורה לגירושין בפרט, צריכה להיות חשאית ולהתבצע בצורה מדויקת. הדבר מאתגר במיוחד כשהגורם הנבדק הוא אדם קרוב כמו בן זוג. חוקר פרטי במרכז ובכלל העוסק בחקירה כלכלית הקשורה לגירושין צריך לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע שונים כמו רואי חשבון ויועצי מס כדי להתחקות אחר פעולות שמטרתן להעלים רכוש תוך הסתרת המצב האמיתי. הבדיקות כוללות איסוף מידע ממקורות שונים כמו דפי בנק המצביעים בין היתר על העברות כספים, תיקי השקעות, החזרי מס, נכסים, עסקאות מקוונות ועוד.

    לדרוש את המגיע לכם בעזרת חוקר מומחה בתחום

    תהליך הגירושין דורש מהמתגרשים הרבה מאוד כוחות לעמוד על שלהם כך שהסכם הגירושין יהיה הוגן או כדי שהחלטות בית המשפט יתבססו על נתונים אמיתיים ולא שקריים. כאשר בן/ בת הזוג חותרים תחת האחר ומבצעים פעולות  שיכולות להשפיע על אופן חלוקת הרכוש או קביעת המזונות, חשוב לעלות על כך ולחשוף את הדברים. החשיפה צריכה לבוא בצורת ראיות שיהיו קבילות בבית המשפט. לשם כך יש לעבוד עם חוקר פרטי המומחה בחקירות בכלל ובחקירות כלכליות הקשורות לגירושין בפרט, חוקר שעובד עם אנשי מקצוע מומחים בתחומם ושעומדים לרשותו מגוון כלים ושיטות לכך.

    א.א. חקירות הוא משרד חקירות פרטי העוסק בין היתר בחקירות כלכליות וחקירות בגידות. הוא עושה שימוש בניסיון רב, בקשרים הענפים שבנה ובמגוון כלים תוך הקפדה על אתיקה ושמירה על החוק. מוזמנים ליצור קשר.

     

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      אולי יעניין אתכם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט
      WHATSAPP
      נשמח לעמוד לשירותכם