צרו איתנו קשר - שיחת יעוץ חינם!

הדיסקרטיות מובטחת בחיסיון מקצועי



    כמה דברים שחשוב לדעת על משרד חקירות

    רובנו נתקלים בחקירות ובלשות בעיקר דרך סרטים וסדרות מתח או תוכניות בסגנון "אבודים", "מתחזים" ודומיהן. עם זאת, עבודתו של משרד חקירות נוגעת לנו הרבה יותר ממה שנדמה לנו. תחומי העבודה והאחריות של משרדי חקירות מתפרשת על פני תחומים שונים, החל מחקירות כלכליות דרך ריגול עסקי לבדיקת מצבם של שותפים עסקיים פוטנציאליים ועד חקירות אישות. מנגד, משרד חקירות הוא גם הכתובת לפנות אליה כאשר אתם חושדים שאתם נמצאים תחת מעקב לא חוקי כמו האזנות סתר. חוקר בעל שנים של ניסיון יוכל לאתר ציוד מעקב אלקטרוני כמו מיקרופונים נסתרים, מעקבי GPS ועוד.

    שלבי העבודה: ממה מתחילים ואיך מתקדמים?

    המאפיין המרכזי של עבודת חקירה היא שלא ניתן להכליל ולתת אפיון אחד לכל סוגי החקירה. כל מקרה חייב להיות לגופו והיתרון של משרד גדול, מרכזי העובד כבר שנים הוא הניסיון הרב של צוות החוקרים, כל אחד מומחה בתחומו וכן הקשרים הענפים עם גורמים בארץ ובעולם שיכולים לקדם את החקירה ולסייע בה. באופן כללי, עבודת חקירה מתחילה בקבלת פניה דיסקרטית מלקוח. צוות החוקרים, בהתאם לסוג החקירה המבוקש, מתחיל ללמוד את פרטי המקרה. על סמך זאת נבנית תוכנית חקירה ולאחר שישנה תוכנית בנויה מתחילה עבודה על החקירה הכוללת פעילות בתוך המשרד לצד עבודת שטח.

    בחירה נכונה של משרד חקירות – צעד ראשון דרך לפתרון

    כאשר אדם מחפש משרד חקירות, הדבר נעשה כדי לגלות דברים שאין באפשרותו לגלות בדרכים הרגילות העומדות לרשות האדם הממוצע. לכן, בחירה נכונה של משרד חקירות היא קריטית. מעבר לניסיון הרב של צוות המשרד ובמיוחד העומד בראשו, חשוב לבחור משרד בעל קשרים בכל רחבי הארץ והעולם, אך מומלץ שיהיה מהאזור הרלוונטי. כך, אם אתם או מושא החקירה נמצאים באזור הנמרכז, מומלץ למצוא משרד חקירות תל אביב אשר מכיר כל פינה ברחבי העיר והדבר ללא ספק יקל על עבודת חקירה המתבססת גם על עבודת שטח.

    א.א. חקירות הוא משרד חקירות המנוהל ע"י אורי יעקב, בעל 25 שנות ניסיון בתחום, לוחם ומפקד ביחידות בילוש במשטרת ישראל בעברו. למשרד צוות חוקרים המומחה כל אחד בתחומו. מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי מובטחים לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      אולי יעניין אתכם

      קידום עסקים באינטרנט קידום עסקים באינטרנט
      WHATSAPP
      נשמח לעמוד לשירותכם